Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Умови повернення та обміну: Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» клієнти нашої компанії можуть протягом 14 днів з моменту покупки повернути придбані товари, за умови виконання всіх норм передбачених в ст.9 Закону України "Про захист прав споживачів". З ПИТАНЬ ПОВЕРНЕННЯ / ОБМІНУ ТОВАРУ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ПО ТЕЛЕФОНУ +38 (067) 208-67-17 ЯКІ ДОКУМЕНТИ ПОТРІБНІ ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ПОВЕРНЕННЯ: -Заява про обмін або повернення товару; -Паспорт або інший документ, що підтверджує Вашу особу; -Товарний чек, або рахунок-фактуру (якщо Ви розраховувалися готівкою); -Оригінал банківської картки і сліп-чек (якщо оплачували онлайн). ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ЮРИДИЧНА ОСОБА АБО ФОП ПОВИННА НАДАТИ: -Накладну на повернення товару з круглою печаткою компанії, де вказано її реєстраційний номер; -Лист на повернення коштів на фірмовому бланку з круглою печаткою компанії, яка повертає товар; -Видаткову накладну (копію); -Товар, який повертається, належної якості.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.